Doprava

Vaše objednávky v České republice Vám posíláme prostřednictvím kurýrní společnosti PPL nebo společností Zásilkovna. Dopravce si můžete zvolit v košíku při potvrzení objednávky.

Dopravné na výdejní místa Zásilkovny: 79 Kč vč. DPH (při objednávce nad 5.000 Kč ZDARMA)
Dopravné na adresu kurýrní společností Zásilkovna: 99 Kč vč. DPH
Dopravné na výdejní místa do Parcel Shopů: 99 Kč vč. DPH (při objednávce nad 10.000 Kč ZDARMA)
Dopravné na adresu kurýrní společností PPL: 109 Kč vč. DPH

Informace pro zásilky zaslané společností PPL
Dodané zboží obdržíte obvykle do dvou pracovních dnů. Výjimkou jsou exponované dny zpravidla v období Vánoc, kdy je přepravní služba vytížená.

Ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr prostřednictvím sms zprávy, kde Vám napíše den a přibližný čas doručení. V případě, že se Vám tento termín nehodí, prosím kontaktujte kurýra, který může 2 změnit termín doručení popřípadě Vám nechat balíček v PPL Parcelshopu.

Pro hladké doručení od Vás v objednávce potřebujeme uvézt telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.

Zásilku můžete sledovat na adrese: www.ppl.cz v menu najdete pole “sledování zásilky” kam napíšete číslo zásilky, které je Vám zasláno na email a kliknete „OK“.
Společnost PPL CZ nabízí možnost uhradit balík na dobírku nejen v hotovosti, ale i platební kartou. Tato služba není pro příjemce zpoplatněna. Platit lze všemi běžnými platebními kartami vydanými v České republice.

Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte ohledně dalšího postupu.

Reklamační řád PPL je přístupný zde.

Informace pro zásilky zaslané společností Zásilkovna

Objednané balíčky jsou dopraveny na Vámi vybrané výdejní místo sítě Zásilkovna (zvolíte si místo uložení v košíku v 2. kroku objednávky). Standardně dodáváme do 2 pracovních dnů.

V okamžiku, kdy zásilku posíláme, jsou vám na email doručeny informace o odeslání vč. čísla zásilky. Kde se vaše zásilka nachází, si pak můžete ověřit online zde.

Po doručení na výdejní místo budete informování SMS a emailem o možnosti vyzvednutí. Bude vám zasláno heslo pro vyzvednutí.
Zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů.

Reklamační řád Zásilkovny najdete zde.

V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku:

+420 212 246 577
[email protected]

CZ
EUR